Pokerstars recenzie

Pokerstars recenzie

PokerStars este bine cunoscut ca fiind lider pe piața pokerului online. Lucrul acesta nu se reflectă numai prin numărul foarte mare de jocuri și turnee oferite, deoarece la PokerStars putem juca aproape orice tip de joc poker, de la No Limit Hold’em la Razz, dar se reflectă și prin atenția pentru dorințele clienților și serviciul pentru clienți. Cu PokerStars putem juca oriunde, oricând, datorită aplicațiilor mobile oferite. De asemenea, serviciul pentru clienți este disponibil 24/7 și putem profita și de oferte speciale și bonusuri foarte generoase, pe lângă premiile mari oferite deja în turnee. Pentru începători, PokerStars oferă o “școală” întreagă de poker cu cursuri care te învață să joci. Pe lângă poker acest site oferă și un cazinou online complet și un site pentru pariuri sportive. PokerStars este licențiat de către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.

PokerStars Lobby

Jocuri poker

Ca să jucăm la PokerStars trebuie mai întâi să descărcăm programul de pe site-ul oficial PokerStars. După completarea procesului de instalare ne putem loga. După logare ajungem pe ecranul cu toate jocurile și turneele oferite. Aici vedem că la PokerStars se oferă poker live și multe tipuri de poker online. PokerStars oferă aproximativ 37 de tipuri de poker, pe care le putem vedea în meniul de filtru “Joc” unde putem filtra turneele pe tipul de joc preferat. În dreapta sus a interfeței programului sub numele nostru de cont putem alege dacă jucăm pe bani reali sau pe bani virtuali. Jucatul pe bani virtuali poate fi foarte util pentru cei care joacă de distracție sau începătorii care doresc să încerce pokerul fără risc financiar. În rest interfața nu necesită multe explicații deoarece este simplă și ușoară de folosit.

KO No Limit Hold’em

PokerSars Hold’emCa să încercăm jocul de No Limit Hold’em la PokerStars am decis să ne înscriem într-un turneu de KO la viteza Hyper, pe bani virtuali. Turneu de KO înseamnă pur și simplu că cei care rămân fără jetoane sunt eliminați din joc, iar viteza definește cât de repede cresc blind-urile și prin urmare cât de repede se trece la fold în general. În rest se aplică aceleași reguli normale de No Limit Hold’em, adică fără limită, iar toate mizele intră în pot, care este apoi câștigat de mână cu cărțile cele mai mari. Interfața jocului este foarte ușoară de folosit și include tot ce este necesar, fără alte elemente excesive.

No Limit 5-card Draw

PokerStars No Limit 5-card DrawAcest tip de joc este destul de diferit de Hold’em și poate fi foarte ciudat mai ales pentru începători, însă odata ce te obișnuiești cu acest tip de poker poate fi la fel de captivant ca Hold’em-ul. La 5-card draw primești de la început 5 cărți. În tipul acesta de poker nu avem cărți comune pe masă, însă ai opțiunea să decartezi, adică să schimbi cărți din mână pentru cărți noi, posibil mai bune. Apoi se trece la pariat, iar persoana cu mâna cea mai bună câștigă. După cum vedem, din cauza lipsei cărților comune aici este mai greu să analizezi șansele oponenților și te poți baza doar pe câte cărți decartează și cât pariază, însă știm foarte bine că în multe cazuri aceste lucruri nu înseamnă încă nimic, deoarece după decartare ar putea avea chintă roială, de exemplu.

7-card Stud

PokerStars 7-Card Stud7-card Stud-ul este din nou un tip de poker diferit. Seamănă ușor cu Draw-ul prin faptul că și aici se joacă cu mâini complete fără cărți comune pe masă, însă acest tip de poker permite mai multă transparență, deoarece la acest tip de poker o parte din cărți este ascunsă pentru adversari și o parte este vizibilă. Prin urmare simți mai bine care sunt șansele adversarilor deși nu știi ce valoare au cărțile ascunse, care pot schimba totul.

Bonusuri și promoții

Cum am menționat deja în introducție, la PokerStars se oferă multe turnee cu premii mari în bani și multe promoții și bonusuri generoase. Unul dintre aceste bonusuri este cel de bun-venit, în valoare de $600. Găsim mai multe promoții pe pagina dedicată acestora pe site-ul PokerStars, unde mai găsim de exemplu oferte de jocuri gratis dacă îndeplinești anumite cerințe. Pe lângă aceste oferte mai avem și sistemul VIP Club. Acesta funcționează cu nivele. Fiecare nivel îți oferă șansa de a participa la turnee pe măsură. Ca să îți crești nivelul trebuie să completezi pași VIP cu care câștigi StarsCoins, care apoi pot fi cheltuite pe bonusuri și premii.

Depuneri și plăți

PokerStars DepunereLa PokerStars avem la dispoziție o grămadă de metode de plată, printre care: Visa, Mastercard, Skrill, paysafecard, NETELLER și transfer bancar. Depunerea minimă la PokerStars este de $10, iar depunerea maximă depinde de metoda de plată aleasă. Prin urmare aceste informații apar pe ecran după selectarea unei metode de plată. Retragerea minimă de asemenea diferă în funcție de metoda aleasă, la fel ca timpul procesării unei retrageri, dar acesta nu depășește perioada de maxim 10 zile.

Mobil

PokerStars oferă funcționalitate excelentă pentru telefonul mobil, atât prin site-ul optimizat pentru acestea cât și prin aplicațiilespecifice pentru poker pe iOS și Android, care sunt ușoare de folosit și utilizează o altă interfață decât pe calculator, care este mai simplistă și mai ușoară de înțeles de pe ecranul mic al telefonului. Aceste aplicații sunt însă limitate la poker și nu ne dă acces la pariurile sportive sau cazinoul oferit de PokerStars.

PokerStars Poker Mobil

Servicii pentru clienți

După cum am menționat în introducție, echipa PokerStars este foarte atentă la dorințele clienților. Asta necesită și contact suficient cu clienții, iar pentru asta există o echipă dedicată serviciului pentru clienți care au compus pentru noi o listă de întrebări frecventefoarte informativă. Deși nu avem la dispoziție live chat sau numere de telefon, dacă nu găsim răspunsuri la întrebările noastre în secțiunea de întrebări frecvente, putem contacta prin e-mailserviciul pentru clienți care este disponibil 24/7.

PokerStars pagina principala

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *